Då jag inte känner mig trygg

Då är det måndag igen och snart dags att bege sig till jobb för att göra sina timmar där ända till 23 och eftersom jag jobbat hela helgen så känns det inte direkt som det är måndag och det är ju skönt bara två kvällar och sen ledig igen gött :)

Skönt att torsdagen är en röd dag då andre är ledig och jag med så vi kan hitta på lite tillsammans för sen försvinner han hela helgen, usch hatar att sova själv eller egentligen inte att sova själv utan att gå och lägga sig själv när man är på väg in i sovrummet och släcker ner efter sig det är då jag inte känner mig trygg :/

Men det ska nog allt gå bra ändå och vad jag ska göra hela helgen det har jag ingen aning om än !

Ska fixa mi lite mat nu tänkte jag så jag slipper va hungrig direkt när jag börjar jobba!

Ha det gött så hörs vi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0