Dem är fantastiska

Då vart vi hemma igen efter en riktigt trevlig kväll med god mat, som jag skrev innan så trodde jag inte det skulle bli grillat då vädret inte har varit det bästa men när jag öppna bil dörren så kände jag grill doften och blev super lycklig för att det blev grillat, som jag längtat.

Det har nämligen varit som så att varje gång jag har jobbat kväll så har andre åkt dit o ätit grillat och jag har varit så avundsjuk på honom för jag också har velat äta den goda maten och äntligen blev det så :)

Denna kväll består av någon timme på soffan framför tvn dock är där inget kul att titta på som vanligt när det är helg men man kan inte få allt, snart dags att krypa ner till kudden och täcket och få lite sömn innan jag ska upp igen jobb i morgonbitti igen ju, hade varit skönt med sov morgon men icke så nicke :p

Måste även säga att jag har världens bästa familj och även mina nya familj alltså Andres familj, är bara så fantastiska och det är så skönt när man kan komma överens och ha kul tillsammans det gör mig bara så lycklig 

Åh bara för det så saknar jag min mamma lite sådär extra mycket, får nog bli en tripp dit typ i morgon :) hihi !

Godnatt gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0