Den dagen kommer nog också någon gång!

Äntligen har solen tittat fram men självklart så ska det blåsa som alltid, vilken underbar dag det hade varit annars men just nu är det inte skönt alls att sitta ute =/ kan hoppas att det blir bättre i morgon och ända fram till söndag då jag är ledig :) får väl se om man har sån tur ;)

Snart dags att bege sig till jobb för att göra sin sista kväll där och jag hoppas att denna kvällen blir lika bra som igår, kanske får man se ett sött ansikte idag med vem vet haha ;) stötte nämligen på min lilla Saris på plantan och även om jag inte hade så mkt tid att prata med dem alla så gjorde det ändå kvällen mycket mycket bättre :)

Har varit riktigt flitig här idag med städat och sorterat tvätten inför i morgon annars brukar jag bara ligga på soffan framför tvn och ta det lugnt inan  det är dags att bege sig, jag hoppas även att jag inte fått parkeringsböter för min fickparkering var inte den snyggaste igår kväll haha men kan de verkligen ge böter för att man inte står speciellt rakt ? :S

Tänk vad skönt det hade varit om man hade sluppit det här med parkering och bara haft en egen uppfart att parkera på, hur skönt hade nu inte det varit ??
Ett hus hade verkligen inte suttit fel just nu men tyvärr kostar det också en hel del speciellt om man vill bo i city liksom men vi håller ändå ögonen öppna så får vi väl se vad det blir, den enda anledningen egentligen att vi kollar lite hus just nu är väl för att det står stilla med lägenheter och vår plan var ju att vi faktiskt skulle haft oss en större lägenhet först i några år så man kan spara ihop till en buffert att ha den dagen man väl köper hus, kan vara bra då man inte vet om man får oväntade utgifte osv.
men just nu så får vi väl helt enkelt bara se vad som händer, en sak är ju säker att man ska ju inte stressa på men det är jäkligt svårt att låta bli när man bara vill flytta :p haha!
Den dagen den kommer nog också någon gång :)

Ska fortsätta med mitt soffhäng och ni andra får ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0