Det blev som jag ville :)

Vaknar halv 7 i morse utav solen som strålar in i sovrummet, vänder på mig och somnar om lite sådär halvt om halvt, vaknar någon timme senare o tänkte att det kanske är bäst att gå upp och sätta sig på balkongen och få lite sol på sig nu när den ändå är framme så får man passa på, sagt och gjort :)

Blåser dock ganska så kraftigt i mellan åt men man ska väl inte klaga antar jag , det blev ju allt det vädret jag hade hoppats på och självklart har jag ingen lust att gå till jobb i strålande solväder hade hellre varit hemma såklart :)

Några timmar kvar innan det är dags att bege sig så jag tror jag går ut och sätter mig igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0