En sista vår med obotlig cancer!

Jag har tipsat er om denna fantastiskt blogg innan som handlar om en mamma som har spridd bröst cancer & är döede, en son som är handikappad och en familj som har hockey som ett stort intresse. Denna familjen har även varit med på Sofias Änglar på kanal 5 och det är därifrån jag har hittat denna blogg, då det visades på tv och hon berätta att hon skrev så tänkte jag, jag måste hitta den där bloggen och ända sedan den där dagen har jag följt hennes resa igenom sin sista tid i livet.


Vissa saker som hon skriver går rakt in i hjärtat, vissa saker har gjort att jag sitter här med tårarna i ögonen, vissa saker har fått mig att må bra och leendet på läpparna kommer fram. En del saker som skrivs, känns ibland som om det vore mina egna ord, vissa saker träffar hjärtat direkt då jag själv har gått igenom någonting sånt här med personer som har stått mig nära.


Den här personen älskar verkligen sin familj och sina vänner, tar vara på dagarna hon har kvar och lever livet så mycket som hon kan, att vara så stark trotts att man är så sjuk det är stongt och jag beundrar det verkligen och att sedan sitta och vilja dela med sig utav allting till oss tusentals bloggläsare är fantastiskt!


Det är många kloka ord på denna sida och jag kommer fortsätta att läsa den ända tills den dagen då det tar slut & när den dagen kommer lär jag säkert själv sitta här med tårar i ögonen, jag har sagt det innan och jag säger det igen, det är konstigt att man kan känna att man bryr sig så mycket om en person så det till och med känns som att man känner denna genom att bara läsa en blogg.
Denna bloggen och denna personen, Elisabeth som hon heter är någonting utav det bästa och det är till och med dagar då jag kan gå in och titta flera gånger bara för att se ifall det har kommit upp något nytt.


Jag råder er verkligen att gå in och läsa, det kan ni göra på denna länk !


Ett par ord som hon skrev i sitt senaste inlägg får även pryda denna sida då jag håller med om varenda ord !


En vän är någon du kan dela glädje, oro, framtid och minnen med.

Vänner är sVAR RÄDD OM ERA VÄNNER!
ällsynta personer som frågar hur vi mår och sedan orkar lyssna på svaret.
En sann vän finns där, även om man är på väg utför.
Ingen är så rik att hon har råd att förlora en vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0