En underbar födelsedag

För första gången skriver jag detta blogg inlägg från min nya data som jag fick idag, skulle det se helt konstigt ut så är det för attt mina fingrar inte är vana vid detta tagentbord.

Denna dagen har varit helt underbart bra, jag är bara så nöjd och glad över precis allting, är glad för att maten var uppskattad, att alla verkade trivas, att alla kom och mina fina presenter, vädret har även varit på min sida idag alltså med sol och värme hela dagen och det gjorde verkligen mycket, Jag är så lycklig för att ha alla fina runt omkring mig :)

Det tar på krafterna att ha kalas och speciellt när man vaknade klockan 7 i morse utav att solen stråla in i lägenheten men jag lyckades somna om i två timmar till sen dess har det varit full fart och det ska bli så skönt att få krypa ner i sängen och bara få sova och vila min rygg, såå ont jag har i den måste nog ta itu med det där.

nu ska jag fortsätta min kväll och njuta av dessa timmar som är kvar på denna dag!

Tack alla fina för alla gratulationer, ni är guld värda allihopa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0