Flaxa runt som en galning

Jösses vad jag har sovit gott, känner mig rätt så utvilad faktiskt men även väldigt seg men några timmar ute i solen så kanske man piggnar till lagom tills det är dags att gå till jobb, hoppas verkligen att vädret håller i sig tills ikväll!

Smörgåstårta till frukost och smörgåstårta till lunch och även till middag, jösses jag lär ju tröttna ganska så snabbt haha men lika bra att äta det när man har det hemma :)

Ska ut och sätta mig på balkongen nu, hoppas innerligt att det är grannen som håller på ovanför oss på balkongen och inte en duva för i så fall hoppas jag att den inte kommer ner och besöker mig, det hade nog sätt rolig ut när jag hade flaxat runder som en galning ;) haha !

Ha en br dag allihopa ! tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0