Fullt liv :)

Det blev inget partaj för denna dam ikväll, det blev soffhäng framför kvällen är din och nu rullar någon film på femman som jag inte lär se klart för mina ögonlock trillar igen varannan sekund.
En skön hemma kväll för mig själv, jag måste säga att det är förbannat skönt :)

Jag börjar undra vad det är med mig, tittade först på sista timmen av en film och böla för ingenting, tittar på kvällen är din och böla till det med, hereguuud Helena skärp dig haha ;) äh sådana dagar har man väl också då man är lite extra blödig :)

Jag måste få säga så otroligt skönt och roligt det var att få se min fina Sarah och hennes lilla familj, gör mig alltid lika glad :) och lilla Rocky som blir som ett plåster på mig så fort jag kliver in genom dörren, va ju bara för härligt att få sticka ner näsan i hans päls :) hihi!

När jag nu sitter och tänker på när vi var ute och körde så var det egentligen en ganska rolig färd, jag & Sarah längst fram kacklande, kimbo i baksätet som tralla på & Rocky längst bak i skuffen som stod o pep o yla för att han inte fick va me oss där fram Hahaha fullt liv alltså ;)

Nä någon minut till på soffan sen byter jag allt plats till sängen så Godnatt på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0