Håll i frisyren

Det börjar kännas att man har varit uppe tidigt idag, ligger här på soffan och hade verkligen kunnat slumrat till ett tag men det får jag allt vänta med :)

När jag kom ut till min bil i morse var det värsta stormen ute så man fick ju hålla i frisyren under tiden jag promenerade mellan mina vårdtagare haha ;) skönt att det inte va en sån lån dag idag, bara till 11 så jag köppte med. Mig lite frallor hem och efter det blev det en runda till center syd, är på jakt efter ett par bra skor man kan ha när man går/springer men inte så lätt för jag tycker de flesta är as fula o det är väl meningen man ska känna sig snygg när man rör sig så det går lättare eller ?:) har någon tips på bra o snygga. Sådana skor så säg gärna till :)

Får nog allt ta o resa denna tunga ända från soffan och göra mig klar inför middag hos svärföräldrarna, hade hoppats på grillat men vädret tillåter inte riktigt det tyvärr :(

Ha en toppen kväll alla ni där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0