Himlen öppnade sig

Yeeeaahh kvällen är över för denna gång och jag är ledig i morgon jippie :) då ska jag allt få saker och ting gjort, kan dock inte skriva riktigt vad eftersom jag vet denna personen läser här lite då och då ;) så får spara på det lite till.

Kvällen har gått bra fast det varit varmt som fan och jag har svettats som en gris idag med, tillslut kom där lite åska och jag tänkte att jag skulle hinna till min sista vårdtagare innan det kom regn men så fel jag hade himlen öppnade sig allt vad det bara gick och jag fick springa och ta skydd där det gick men jag hade inte tiden till att stå och vänta så fick allt sätta fart på benen och när jag väl kom in så såg det ut som jag precis klev ut från duschen haha ;) känslan av blöt katt är inte trevlig men måste säga att det var rätt skönt då jag var så klibbig så jag klaga inte direkt :) haha !

Sängen kallar så Godnatt :)

Tyvärr får ni stå ut med lite gamla bilder eftersom jag inte tagit några nya o alla andra ligger fortfarande på gamla datan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0