Ju längre tid det går desto mindre bryr man sig

Jag får väl börja med att skriva lite om gårdagen eftersom min text bara försvann.

När jag pratade med mamma i förgår så snackade vi om vilken tid vi skulle vara där ute igår, jag uppfattade klockan sju och hon klockan sex så när klockan var tio över sex så skickade hon och fråga var vi blev av, shit det var eld i rumpan här hemma och gasen i botten hela vägen till Bjuv, allt tog en kvart att göra oss klara och tills vi var där ute. Fick super god mat och nypotatisar är ju bara för gott :)

Satt där ute ett bra tag sen körde vi in mot stan igen, förbi väla och där var det mycket folk, förbi nere i stan där varje uteservering var propp fulla, underbart att se :)

Åkte hem och tog det lugnt en stund och sen begav vi oss ut och körde lite och det var en massa folk ute så det var riktigt roligt faktiskt :)

Somnade gott när vi väl kom hem, var så sjukt trött så det var roligt skönt, är uppe med tuppen idag, har en del att göra faktiskt men mer om det sen !

Har tänkt på en sak att hade jag inte skrivit något här så hade vissa personer inte haft en susning om vad som händer i mitt liv eller hur jag mår eftersom det verkar krångligt att iblan lyfta luren.. Trist men ju längre tid det går desto mindre bryr man ju sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0