Kapat konto på Facebook och blogg !!

Åter igen är soffan min bästa vän, är så sjukt trött..
Tittade nyss på TV3 dokumentär som handlade om människor som fått sina konton och identitet kapade på bland annat facebook, riktigt hemsk egentligen och jag kan inte fatta hur en annan person kan tycka att det är kul att gå ut som någon annan, sitta och skriva massa skit och bete sig så jävligt det bara går, blir riktigt förbannad över sånt här samma sak med en massa dumma kommentarer på bloggar jag menar snälla alla tycket inte likadant, alla resonerat vi på sitt sätt och man har rätt till sin åsikt oavsett vad den nu är.

Det är verkligen tråkigt att man ska behöva sätta lösenord på en blogg bara för att slippa massa trams, väx upp istället och ägna den tiden du har på dig själv än att sitta och hitta fel på alla andra! Trams!!

Ligger nerbäddad under filten med de tjockaste kläderna jag har, någon mer än jag som tycker det är svin kallt idag??

Ska strax förflytta mig här ifrån in i sängen och äntligen ska jag få lite sovmorgon dock inte så länge för har fullt upp i morgon med ;) men lite längre än vanligt är aldrig fel.

Säger natti till er här så hörs vi en annan dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0