Mega mys ;)

Är det någonting jag inte kan ha för mycket av så är det skor och idag fick ett par converse följa med mig hem :) ännu bättre va det att jag slapp åka till Malmö , räckte med Löddeköpinge och som tur var så hade de precis fått in en ny leverans så min storlek fanns, super glad :)

Är så van vid mina Kawasaki skot och har haft dessa i hur många år som helst så därför var det rätt skönt att ha någonting annat också även om jag var lite tveksam i butiken.

Hel nöjd blev det även en runda på center syd när vi ändå var där och fick med mig lite annat hem också som jag egentligen inte alls skulle men så blir det ibland :)

Varför tror jag hela tiden att det är fredag i morgon ??!!
Ajja tur det inte är det så jag får lite tid med min älskade!

Fredag blir det mega mys med en underbar vän, som jag längtat efter den dagen :) ska bli kul som fan, lite mat och en massa snack om allt , bara vi två wiiiee :) hihi !

Nä ska återgå till greys nu hej på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0