Mer än nöjd

Igår blev det middag på Harrys med sara, en super god fläskfilé på toast och man var mätt i magen resten av kvällen :)

Körde runder lite i stan och visste inte riktigt vad vi skulle göra så tillslut så körde vi hit och jag fick mig en nattgäst så jag vart mer än nöjd över att inte behöva sova själv :)

I morse klev jag upp 06 för att göra mig klar för några få timmar på jobb, sagt och gjort och nu är jag hemma igen fått i mig lite frukost och nu ligger vi här, jag och sara på vars en sida av soffan och bara har det gött, synd att det fina vädret bara försvann :/

Hade ju lite planer för denna dagen men blev ändrade men här kan vi inte sitta så får allt dra på mig lite andra kläder om en stund och försöka göra något vettigt av denna lördagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0