Mys dag med den bästa :)

Dagen satte fart tidigare än jag trodde, gjorde bara ve mig och körde och hämta upp sara och sen fortsatte vi ut till kullaberg, satte oss på en klippa och bara snacka om allt men mitt i allt så vänder jag på mig och bara ser ett svart litet huvud och en lång ringlande kropp som stack upp strax bakom där jag satt, panik fick jag för den jäkla ormen och sara bara satt där hel lugnt :p vi bytade iallafall plats!

Blev lite käk i domsten innan jag släppte av henne i laröd och begav mig hemåt, satte mig ett tag och sola eftersom det fortfarande var stekande hett ute :)

Kvällen har väl det intr hänt något vettigt på och det är rätt skönt det med eftersom jag ska upp tidigt i morgon så blir ett tag till på soffan innan jag förflyttar mig :)

Har varit en riktigt mysig dag måste jag säga :)
Här får ni lite bilder från idag och även på ormen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0