Rörig morgon

Jösses, jag trodde denna morgonen skulle bli bra, vakna as trött men vandrade ner till tvättstugan och upp igen och kröp ner under täcket, låg och vände och vred mig men tillslut somna jag och det måste ha varit i typ en kvart och under den där kvarten hann jag drömma om hur mycket som helst, om människor som jag inte ens känner längre och när klockan ringde så var jag helt förvirrad men var ju tvungen att gå ner i tvättstugan igen och tur jag inte mötte någon på vägen haha ;)

Ajja börjar iallafall piggna till lite men känner mig rejält seg i hela kroppen så blir lite vila på soffan tills jag är klar nere i källaren.

så lite greys nu så hörs vi senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0