Såklart ångrar jag mig

Åh herregud va jag var trött i morse, nästan lite för trött tror jag då jag börja med att ta ett glas saft, drack lite och sen gjorde ve mig och skulle sen ha mitt glas igen men hittar det ingenstans, tänkte är jag helt dum eller men jag öppnar kylen igen för att ta nytt och där står mitt glas med lite saft i haha snacka om att jag kände mig lite smått förvirrad.

Piggna iallafall till under de fyra timmar på jobb så när jag väl kom hem blev det en sväng till Malmö och usport för att se om jag hitta ett par bra skor att ha när man är ute och går men kände att jag inte är villig att lägga de pengarn på det utan kan ha det jag har istället. När vi var där var jag tvungen att prova ett par converse skor vilka jag hela tiden har tyckt va fula men snygga på alla andra liksom men jisses vad sköna de var det var ju sjukt men jag köpte aldrig dem och nu ångrar jag mig, såklart så funderar på om jag skulle kört dit en dag nu i veckan när jag är ledig, vita vill jag ha och där är det ända stället jag sett just vita på i rätt storlek så hoppas innerligt att de finns kvar till typ onsdag :)

Vädret vände igen och blev helt underbart så blev en promenix i bruces skog, skönt men ack va jobbigt märks man knappt rör sig på det viset längre, ändring ändring !! :)

Här sitter vi på våran balkong och njuter av en is kall cola, tröttare än tröttast är jag och det känns som jag lär somna som en stock ikväll, härligt.

En grillad korv med bröd nu hade inte varit fel, någon som bjuder ?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0