Ska jag eller ska jag inte??!!

Det blev allt en liten sväng till Hanna och snacka lite och sen körde jag vidare till Sarah, åkte ner till gröningen med kimbo och Rocky och gick en enorm runda, blev käk på donken och sen hem till henne, lite snack och massa bus med både hund och barn :)

Har nyss kommit hem och jag har lite besluts ångest för vad jag ska göra ikväll, jag är svin trött egentligen så ligga hemma på soffan hade varit skönt, trist bara att man inte har någon att prata med.
Festa står också som alternativ, hade varit kul för det var ett tag sedan men jag pallar inte må dåligt i morgon och har jag verkligen ork till det idag?!

Jag vet att om jag bara ligger här så lär jag piggna till om ett par timmar och då lär jag ångra att jag inte gjorde något, ahh får bli en dusch och sen får det bli vad det blir helt enkelt :)

Än så länge har denna helgen varit kanon och bara bestått av att träffa en massa vänner och jag hoppas resterande blir lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0