Tror sig vara starkare än vad man är

Oj oj oj vad solen tog mer än vad jag trodde, här kommer lilla kräftan hohojaja :)
Lite röd här o var när jag gick till jobb efter några timmar kände jag att det blev mer och sen bara fortsatte ajja så kan det gå :) syns jag varit ute iaf!

Fick även bort min dag i morgon då jag egentligen skulle jobbat men man tror sig vara starkare än vad man är och i morgon lär det va många tankar inför fredag då det är begravning. I morgon ska det fixas blommor med mormor o bara det är tufft men det kommer nog gå bra, får ta det lite som det kommer nu tror jag, det blir nog bäst!

Denna lilla kräfta ska hoppa i loppelådan strax så Godnatt på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0