Trött och massa skit ;)

Snart snart snart ska jag få göra min kudde sällskap och den eller dom kanske jag ska säga har jag längtat efter sen i middags då saknaden var störst haha :p fan vad jag hatar att vara trött..

Såg på tv att när man äter chips så tränar man armen eftersom man håller den i 60 grader tror jag det var, perfekt då får jag lite extra träning då också haha jag menar allt de visar på tvn är ju sant, eller hur ? ;)

Nä tror jag får lägga ner bloggandet för denna kvällen annars lär det bara bli en massa konstigt skit som bara jag själv tycker är kul :p

Något ännu roligare är att Andres hand avtryck sitter som en smäck på rumpan efter en dask jag fick innan och tro mig jag gav igen, kasts kall vatten på han när han duscha och skohornet kom också väl till pass där ett tag Hahaha ajja det gäller väl att man kan ha roligt tillsammans och tro mig det har vi och det är verkligen då när man står och as garvar ihop som man känner sig riktigt lycklig hihi :)

Lite information som man kanske inte ska dela med sig av men vafan ;)

Ha en bra kväll söta ni 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0