Underbara söndag :)

Det var verkligen underbart skönt att krypa ner under täcket tidigt igår, innan 11 på en lördag har inte hänt på länge :)

Vakna utvilad och med strålande sol, underbart!
Hämta upp sara och tog en glass på sofierokiosken, körde sen ner till stranden i domsten och bara snacka om precis allt :) tänk att vi inte har haft kontakt på så länge och att vi ändå kan prata på såhär, fin känsla :) och jag kan säga att det värmde i hjärtat att få höra att jag hjälpt henne en bit på vägen genom vissa saker :)

Körde henne till Åstorp och sen körde jag hem, håller igång med middagen som snart ska intas sen får vi allt se vad kvällen har att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0