Vafan

Godmorgon :)

Jisses vad bra jag har sovit i natt, beror nog på att vi haft fönstret öppet så det har varit svalt o skönt hela natten :)

Låg o drog mig ett tag i sängen och logga in på Facebook och ser att många skriver att de är varmt, sol och att de till och med ska till stranden, jahapp tänkte jag dags att gå upp o få lite sol på denna kropp.
Reste på mig och titta ut, helt mulet ju :/ vafan då kunde jag legat kvar i sängen ett tag till ju.

Jag tror inte man ska ha så höga förhoppningar , igår trodde jag verkligen att sommaren va här men tydligen va det bara sol i en dag, trist !

Aja ska slänga i mig lite frukost nu tänkte jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0