Världen är liten

Vädret vände och det blev bättre nästan lite för bra för jäklar vad hett det blev iallafall på vår balkong och jag vill inte gå till jobb längre vill hellre sitta här ute och ha det gott!

Igår svettades jag som en gris undra då hur det blir idag då det inte alls blåser lika mycket, varmt ute och ännu varmare hemma hos de äldre, puh!!

Vatten flaskan ligger ifrysen kan behövas något svalkande under kvällen, kläder ska jag slänga på mig men har ingen aning om vad, kanske skulle skaffat mig lite mer sommar kläder :)

Några minuter till där ute sen får jag sätta fart hoppas ni andra njuter i solen :)

P.s fan vad världen är liten, alltid någon som känner någon på nått konstigt vis, rätt kul egentligen :) fast man kan bli förvånad från första början :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0