Världens bästa jobb

Det var längesedan man kunde gå i uppvikta jeans och linne halv 9 på morgonen, helt underbart !

Idag kände jag verkligen att jag har världens bästa jobb när jag satt ute och sola när jag hade min aktivitet och när jag gick och åt glass på min andra aktivitet. Det kändes inte alls som om att jag vart på jobb :)

Så med andra ord har det varit en bra dag och det var så skönt att få komma hem och byta kläder, tyvärr har vi ju tvätten nu på kvällen men som tur var kunde jag börja tidigare och förhoppningsvis bli klar tidigare också!

Nu är det helg för min del åhh så skönt undra just vad man ska hitta på i morgon, hmm ja det löser sig i vilket fall som kan jag ju alltid sola lite :)

Ska lägga ifrån mig telefonen nu så ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0