Äntligen iväg skickat

Ställde klockan på 9 i morse och vaknar en timme senare, tydligen har jag ställt om klockan utan att jag ens kommer ihåg det. det ringde även i morse inte ens det har jag märkt så jag vart nog en aning trött .
Upp och hoppa iallafall och få i mig frukost och sådär och tur jag inte sov längre för helt plötsligt kommer hantverakaren från hbghem och ska fixa de små fel som var kvar, i mitt mejl jag fått utav de skulle de komma på eftermiddagen men men det spela ju inte så stor roll egentligen.
 
efter att hon hade gått så gjorde jag mig klar och stack bort till jobb, äntligen är mitt papper underskrivet och lagt på brevlådan bara sisådär några dagar försent men men skit samma, träffa även mina kolleger när jag var där uppe och fick lite jobb samtidigt så det var ett bra besök :)
Åkte hem och börja städa lite, fram med julpyntet vilket inte är så mycket ljusstakar och någon tomte :) lite till kanske inte hade skadat det är ju faktiskt väldigt mysigt när man har det uppe :)
 
Landade i soffan, räkningarna är betalda för denna månaden så nu kan man leva loppan för resterande som är kvar, nja kanske inte riktigt men lite grann iaf, ska dock ta ett sista ryck och sätta in alla papper i sin pärm och sen blir det bara en macka och sätta mig framför tvn innan det är dags att påbörja middagen i detta hus :)
 
Känns skönt att man fått gjor lite idag, igår var det inte många lyft kan jag ju säga.
 
Ha en bra dag alla ni där ute !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0