Bra eller dåligt ?!

Igår kväll åkte vi ut till familia där de hade extra öppet med en massa rabatter mellan 20.30-22,00 och det ända jag fick med mig var en tröja, prova en massa men antingen för stort eller för litet eller så satt det inget bra och jag måste säga att jag inte har varit på familia så här länge sen de öppnade och det var ett bra tag sedan.

Idag har varit en väldigt tråkig dag, har inte gjort ett skit och jag pallar inte heller göra något och sådana dagar får man väl ha ibland.
I morgon är det jobb som gäller, härligt :) snart helg dessutom, ser fram emot lördag iaf :)

Veckorna bara springer iväg oavsett om jag har mycket eller lite att göra och jag vet faktiskt inte om jag tycker det är bra eller dåligt.. Vissa dagar önskar jag självklart hade lite fler timmar så man hann med lite mer och helgerna hade gärna fått vara lite längre .. Önska kan man alltid :)

Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0