för och nackdelar med allt

Hann med både mitt möte och att komma i tid till frissan, känns skönt att få klippa igenom håret lite och jag bokade även en ny tid för slinger när jag ändå var där så får vi väl se om jag hinner ändra mig tills dess :)
Mycket mer än så har det inte blivit idag, struntade i att gå i stan eftersom jag var hungrig som bara den så var bara att traska hem, kommer sakna att ha nära till stan även om man inte är där nere så ofta så är det himla skönt när man väl ska ner att slippa ta bilen, leta parkering och betala parkering, speciellt när man ska från det ena stället till ett annat men men det är fördelar och nackdelar med allting så inte hela världen.
 
I morgon ska jag spendera min dag med mammsen, baka lite lussekatter som jag tjatat om nu hur länge som helst, kanske lite tidigt men vad gör det man får iallafall något gott att tugga på :)
 
Har satt mig framför "ellen" på tv och lär nog sitta här tills det är dags att laga lite middag, alltså en lugn och skönt eftermiddag!
 

Kommentarer
Postat av: Saraah

Vart ska ni flytta? :)

Svar: Till miatorp :)
Heeleena ☆

2012-11-07 @ 09:07:36
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0