Full rulle

Äntligen fredag tycker även jag fast jag ska jobba i morgon, har varit full rulle sen halv åtta i morse när jag klev upp, först iväg vid 9 sen handla lite på vägen hem, sen kom de och skulle ha besiktning och sen kommer nästa nisse och ska fixa spisen, telefonen har gått varmt halva förmiddagen och jag tyckler jag inte gjort nannat än skickat en massa mejl men det är helt okej för min del :)
 
Är glad för att det går så snabbt att de kommer och fixar spien idag, innan helg liksom frågan är bara när de hade tänkt dyka upp men det lär jag väl märka antar jag :) skulle även iväg och hämta vår post men det tar vi ikväll, en massa som ska göras hela tiden men det är bara kul och ikväll kommer även vår byrå hem så man kan lägga i all skit som står över allt ;) det är kul att kuna förnya sig :)
 
Är på jakt efter ett soffbord också, vet hur det ska se ut och jag hittade det begagnat men det var lite dyrt för att just va begagnat så får väl se ifall man hittar något liknande någon annanstans för en billigare peng. tur vi har stor vind så man kan få plats med allt som man vill byta ut där uppe.
 
Var så sugen på twix glass igår kväll och idag när jag väl skulle handla så fanns det inte, så typiskt :(
 
och på tal om mat ska jag stoppa något i magen, hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0