Ge och ta?!

Är vilse i dagarna, har tyckt att det känts som fredag hela dagen men nepp jag får allt vänta en dag till.
Blev som sagt frukost hos mamma sen körde vi en runda till jysk, flower team och ekeby möbelaffär.
Hem och äta lite lunch och fixa i mitt gamla rum, lekte lite med min kise och nu är jag hemma igen.
Börjar känna mig lite trött kan bero på att jag va uppe tidigt idag med men svårt att sova när man har mkt framför sig.
Blir soffan tills andre kommer hem.

Och på tal om något annat, ibland undrar jag hur folk tänker och resonerar, hade varit kul att kunna läsa tankar ibland.
Det handlar väl om att ge och ta men alla verkar inte tycka detsamma, de är duktiga på att ta men inte tvärt om.. Men jag pallar inte lägga ner någon större energi på det där, har lite annat att stå i om man säger så och de som verkligen finns de finns där & det märks! Det är huvudsaken just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0