Julpynta

Över allt kan man se ljusstakar komma upp i fönsterna och jag börjar fundera på om jag också skulle ta och pynta lite, får nog be andre ta ner lådan ikväll så har jag lite att pyssla med i morgon :)

Efter kvälls maten åker vi ut till mina föräldrar så jag kan få fixat med mitt papper, typiskt man ska behöva göra det själv när det faktiskt är arbetsgivarens uppgift men men bara det blir gjort iaf!

Fyfan hade verkligen behövt lite sol och fint väder, är så himla trött hela tiden och energin finns inte där riktigt antagligen för det dåliga vädret, kallt, mörkt och ruggigt :(
Så ja man mår så mycket bättre när det är fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0