Klantigt

Sitter äntligen vid en data, äntligen internet här hemma har ju klarat mig med min telefon tills igår då jag hade surfat för mkt för vad som ingick i mitt abonemang och jag måste säga att det är så skönt med en data, internet som fungerar och en större skärm :)
 
DEt enda negativa är att varje gång jag ska skriva här ifrån min data så kan jag skriva de första meningarna och råkar jag skriva fel och ska radera så raderas allt, skit störigt och därför jag många gånger bara skiter i det istället har ingen aning om varför det blir så heller.
 
Var i gamla lägenheten och hämta vår post eller ja Andrés post för där var inget till mig, väntar på ett brev som jag trodde skulle komma idag men jag väntar till fredag sen får jag nog allt höra mig för var det blir av eftersom det ska skickas vidare sen.
 
Pannkakor blir det till middag idag, gott och enkelt och efter det blir det en sväng till höganäs för att titta på en ny byrå och sen kör vi väl ut med den på Andrés jobb då den ska vara vit och inte i ek, skönt att ha en lackerare som pojkvän så man kan få vilken färg man vill på allt :)
 
Gjort lite felanmälningar här hemma på små saker bla en väldigt korkad sak faktiskt, dem var här och skruva fast telefonjacket i hallen och då stod ju dörren till klädkammaren öppen och det dumma är att nu går det inte att stänga dörren eftersom uttaget sitter i vägen, hon måste ha haft ett jäkla jobb med att få dit det och att hon inte ens såg att dörren inte gick att öppna det är ju bara klantigt men men det är inte hela världen men rätt roligt när man såg det ;)
 
Är sugen på en tripp till Ullared igen men denna gång med min älskade man, frågan är bara när det ska hinnas med tycker det är fullt upp hela tiden, kanske till och med kan passa på att köpa lite julklappar när man är där uppe så det blir gjort, tiden går så snabbt så snart står man väl där in i det sista och är inte klar. Måste försöka hitta någon helg iaf!
 
Ska få i mig nått ätbart som inte består utav kakor ;) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0