Massa spring

En dag med en massa besök, gick upp vid halv 9 i morse för att hinna äta osv innan det var dags för vår nya spis att komma och kom gjorde den men passa den ? nej, den var för stor så de smarta hantverkarna lämnade den halvt ute på golvet och sa att jag får kontakta en snickare, jahapp tack för den hade det inte varit bättre att stätta tillbaka den gamla så länge tills man har en lösning, ajja ringde hyresvärden och hon var inte speciellt glad på dem heller men det dröjde inte länge förän här var en snubbe och mätte och hade sig, så nu återstår det att se när allt bli fixat och så länge får spisen stå där den står, trötta mig!!
 
I morgon är det också en massa som står på schemat, iväg vid 9 i morgonbitti och efter det ska de komma och besikta golv och tapet och sen får vi väl se ifall där dyker upp någon annan också, tur man är ledig så man hänger med på allt som händer.
 
städat har jag även fått gjort mellan alla besök här så nu luktar det gott här hemma iaf :)
resten utav eftermiddagen ska jag inte göra någonting mer än sitta och glassa i soffan, underbart skönt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0