Nästan tomt

Ja, här sitter vi i en lägenhet som nästan är tom, Tvn är igång och det ekar mest, det är nu man bara vill få iväg det sista så man kan städa och besikta denna lägenhet så nästa kan ta över men om en vecka ska vi nog vara klara tror jag :)

Kommer nog bli sjukt mysigt i den nya lyan iallafall möjligtvis att man får skaffa sig lite andra möbler men det ska nog bli bra det här.
Är super tacksam för den hjälp vi fått idag och jag önskar verkligen att jag kunde gjort mer men nästa gång ska det nog gå vägen förhoppningsvis.

Ikväll blir det bara en lugn kväll här hemma med Fredde och Linda, är super trött redan nu men några timmar ska man allt hålla sig vaken till.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hade gärna hjälpt till idag om jag hade kunnat, och jag får komma och hälsa på någon dag :) är väldigt nyfiken på nya lägenheten :)

2012-11-03 @ 23:08:35
URL: http://saaaranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0