Överkörd

Igår Var det verkligen en aktiv dag, först jobb i några timmar och efter det så hjälpte vi Fredde att flytta, andre och deras pappa bar saker och körde iväg, deras mamma städa hela köket och jag badrummet och när jag väl var klar så var jag helt slut i hela kroppen, kändes man hade varit uppe tidigt och varit igång hela dagen.
Handla med oss köpe mat, slängde mig i ett bad och sn sa jag godnatt, redan vid halv 10.

Sovit i tolv timmar och jag är segare än jag vet inte vad, känner mig överkörd av ett tåg..
Var uppe och åt frukost och kröp ner i sängen igen så nu ligger jag här och ar det skönt men nåot borde man ju få gjort idag.. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0