Tiden bara sprang iväg

Då vart vinter däcken på bilen och lite säkrare känner jag mig ifall det skulle bli en släng av vinter igen men fy vad fula mina navkapslar är, mina fälgar på sommar däcken är mö snyggare men men man får väl stå ut, mamma brukar säga att hon inte alls tycker om sina vinterdäck pga just att där inte är några fälgar och jag håller med henne! :)

Under tiden andre fixa med det så satt jag inne i värmen och prata en massa med hans mamma och tiden den bara sprang iväg men hade lätt kunnat suttit där i några timmar till.
Om ni nu tycker det är taskigt att jag sitter där inne under tiden andre fixar min bil så blir det liksom bäst så, då jag ändå inte gör något och då är det bättre att han får kämpa på och göra sitt i lugn och ro :)

Lite tv, en macka och sen natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0