Vänder nog snart;)

Har varit en väldigt seg dag, trött som tusan har jag varit men dagen har rullat på ändå.
Ledig i morgon, då ska jag Allt sova ut får även besök utav mamma och mormor :)
Börjar komma i ordning nu så man kan röra sig, gardiner har kommit upp och det känns mer som ett hem än som en stor flytt kartong.
Vi båda är överens om att hellre ha ett större badrum och ett mindre sovrum blir liksom lite mysigare då.
Internet har vi inte ens haft någon tanke på, eftersom 3G på telefonen fungerar så pass bra så klara vi oss men får väl allt ta itu med det snart så räkningar kan bli betalda.

Hållet tummarna för att min bäddmadrass kommet i morgon, hade varit skönt att få det klart.
Som ni märker så handlar det mest om lägenheten och jobb just nu men det vänder nog snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0