Ändrade planer

Jahapp då blev det inget jobb för min del i morgon, trist som tusan men så är det när undersökningar blir avbokade och alltså behöver jag inte komma in. Så vad ska jag göra i morgon då? Kanske skulle ta tag i saker och ting redan i morgon så man slipper sitta här och trada en dag till, mammsen är ledig kanske hittar på nått me henne, vi får se :)

Satt och kolla blocket innan, är så sugen på att skaffa en liten katt det hade varit så mysigt men tyvärr är det många i vår omgivning allergiska och det hade ju inte varit så kul att ingen kan hälsa på typ :/ får nöja mig med min kise hemma hos mamma och lilla Rocky som vi får låna när vi vill :) det duger utmärkt fast det hade varit mysigt att ha en egen :)

Sitter bänkad framför kanal 5 ikväll iallafall, först nybyggarna och sen greys anatomy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0