avliva av skratt :)

Efter min lilla tripp i morse så fick det bli burger king till lunch, riktigt gott var det antagligen för att jag varit sugen på deras pommes ett tag nu haha :)
åkte hem och har suttit med datan framför mig halva eftermiddagen, skulle fixa lite med min bank och jag hoppas jag har fått rätt på det hela nu samtiigt som jag har suttit och försökt få fram lite information om diverse saker, tur jag har mamma som kan hjälpa till via sms :)
 
Är iallafall klar med detta nu så detta inlägg ska skrivas sen stänger jag locket på den här igen.
 
De håller på och ska lägga en massa nya rör i vägen här utanför och just nu ligger dessa på cykelvägen, meter långa sakerna som de har satt ihop, jag skulle gå till min bil och tänkte att det borde ju vara något hål mellan de så man kan gå igenom men nejdå hade kunnat fortsatt halv vägs ner till stan ju och jag var inte ensam om att tycka det heller haha, klättrade iallafall över de här och skon höll på att trilla av i farten och ja man är visst inte så smidig längre haha :P
påminner mig lite om den gången jag och Andre var i bruces skog med rocky och när vi hade gått halv rundan så möttes vi av gigantiska rör som låg ivägen för att kunna fortsätta rundan, rocky den lilla kunde ju bara gå under de där men för vår del var det lite krångligt, hade det inte varit sand och jord och blött så hade vi väl också kunnat ålat oss under men inte denna gång istället så fick vi klättra över de här, jag klättra upp på den sandhög som låg intill och andre puttade mig i rumpan för att komma över, där låg jag på mage med en hand i rumpan och höll på att avliva av skratt och när man skrattar så mycket så slutar kroppen fungera iallafall för min del så jag kasa ju tillbaka igen men efter många om och men så kom jag över den första sen kunde jag bara sätta mig på den andra och kasa ner på andra sidan men det roliga var ju att andre hade samma problem att komma upp och han hade ingen som puttade på honom så efter att han hade kasat av ett antal gånger så kom även han upp och vi kunde fortsätta vår runda, tur vi va i skogen af så rocky kunde fortsätta att lukta på allt under tiden vi kämpade på där och tur att ingen såg oss för de hade fått sig några rejäla skratt haha :)
 
 
jaja nästa gång vet jag iallafall vart jag ska gå och inte gå :)
 
halv storm är det ute också och minus grader skulle det bli i natt, ja det förvånar mig inte när jag ska upp tidigt i morgon kan hoppas att det slutat blåsa så mkt iaf :)
 
Nepp ska fortsätta med mitt hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0