Dagen som aldrig tar slut

Vilken natt, varit mer vaken än sovit tycker jag och när jag väl klev upp visste jag knappt om klockan var sex eller sju..
Vidare till jobb, är extremt skönt att jobba helg mindre folk och mycket lugnare så i morgon när det är måndag lär det var mkt ståhej men det är kul det med.
Hem igen och fick i oss lite frukost sen blev det Jack jakt till andre men inget blev hittat inte så lätt det där.

Hemma igen och vi båda ligger i sängen jag med mobilen och han med padden, klockan går väldigt sakta idag och det känns som att dagen aldrig ska ta slut, har brist på idéer om vad vi kan göra mer idag, hemma är inte speciell kul när det mesta är nerpackat men förmodligen kan vi snart börja bo in oss i vårt nya hem för i morgon får vi nycklarna, ska bli kul och jag hoppas de är klara med allt där men det lär vi märka i morgon.

Ska ta och slänga i mig en macka eller kanske börja på middagen då går tiden lite iaf, vi får se !

Ha en fortsatt bra söndag allihopa, hej hej!


Kommentarer
Postat av: Saraah

Hade världens konstigaste dröm inatt om dig & mig. Vi va som 12 år igen, på ett tivoli, åkte massa karuseller och hade skit skoj. Men det var en dröm, i min dröm, så i min dröm sa jag "imorgon när jag vaknar måste jag skriva till helena om denna drömmen, får inte glömma det" sen vaknar jag, och så är de en dröm? HAHA! Alltså.. Gud vad man drömmer märkligt. Och eftersom jag drömde de så, så är jag ju tvungen att skriva till dig! Haha :) kram.

2012-10-29 @ 10:18:10
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0