De kan behöva det mer än mig :)

Det var full fart på mamma när jag kom, stor städning av badrummet och jag hjälpte till med dammsugningen sen tig vi oss ut på familia en sväng hittade mig en kofta iallafall alltid något att ha när det börjar bli kallt :)
Blev inte mycket shopping men mysigt att göra något med mamma iaf :)

Precis landat här hemma och är hungrig som bara den men jag får allt vänta några timmar till.

I morgon är tanken att vi ska börja packa ihop allt som står på vinden, det som vi inte ska ha ska slängas. Kan va skönt att ha det i ordning iaf det är ju inget som används och eftersom vi kan flytta över saker till vinden på nya stället i mitten på denna månaden så kan man ju börja någonstans.

Skulle rensa bland mina skor haha ja vad ska jag säga slängde två par som var sönder resten står kvar i garderoben, slänga skor är inte min grej riktigt :)
Nästa sak är ju bland kläderna, tröjor och sånt som inte används längre kan jag skänka till fattiga barnen eller vad det heter som kan behöva det mer än jag lika så ska det rensas bland smink och shampoo och sådana produkter som har en tendens att få följa med hem lite för ofta eller gött var det så iallafall.

Lika bra att börja lite smått så man slipper ta med sig en massa skit som inte behövs för även om det är ett tag kar tills vi flyttar så lär man väl knappt hinna blinka innan det är november.

Funderade även på om jag skulle baka kanelbullar, har vi lite gott till ikväll men det är så mycket jobb så vet inte om jag pallar.. Kanske en annan dag..

Får nog slänga i mig en macka så hungern inte tar över allt för mkt :)


Kommentarer
Postat av: Saraah

Kul att ni fått en lägenhet nu. Hoppas ni kommer trivas bättre där :)

2012-10-05 @ 16:33:06
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0