Det blev en bil :)

Blev inget Kristianstad, ibland undrar man vad folk har telefoner till.. Blev en runda till Malmö och sen hem, hann lägga mig i sängen i fem minuter sen var det på med skorna och jackan och ut i bilen igen, mot Perstorp denna gång.
Det roliga är att vi hittar till sånna här ställen även när personen bor längre utanför på landet men vi hittar inte till Svedala som vi varit i hundra gånger men det är vi i ett nötskal :) haha.

Det blev en bil iallafall, inte den snyggaste och jag hade väl inte köpt den men det är inte jag som ska ha den och så länge andre är nöjd så är jag också det :) mycket bil för tre papp iallafall :)

Ligger här i varsin hörna av soffan och har det gött, hade lätt kunnat gå och lägga mig men jag får väl allt vänta några timmar till :)

Hoppas morgondagen går sakta så helgen bli lite längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0