Det var bättre när 3310 fanns

X factor på tvn och ibland hatar jag verkligen comhem, tack för att vi får se vårt program.. Mitt i allt helt svart på tvn, ljudet suger apa men nu verkar det fungera hoppas vi får se resten nu med..

Är det inte telefonen som visar ingen service så är det tvn som inte hänger med, ja det var bannemig bättre när 3310 fanns och inte en massa krimskrams som företagen inte reder ut..

Nog om det, gjorde en riktigt god frukt sallad till efterrätt, det var allt länge sen men blev lite mkt, päron, äpple, banan, kiwi, jordgubbar och hallon och halleda vad mätt jag är nu men gott var det :)

Nepp reklamen är slut så ska återgå till tvn hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0