Detta kommer bli så bra :):)

Så jäkla härligt, allt var klart i lägenheten och det är bara till att flytta in wihoo:):) så kul det ska bli bara längtar, vi ser ju inte så mycket där med tanke på att vi har elen här men förra hyresgästen har ju sin el kvar i två dagar till så någon lampa så kan vi flytta dit massa lådor iaf men vi får se hur vi gör, önskar jag var starke Adolf så jag kunde gjort det själv nu när jag är ledig men så är inte fallet.

Längtar tills man kan packa upp och få ordning i en ny fräsch total renoverad lägenhet med nya vit varor som man vet fungerar ska bli så underbart skönt :)
Det roligare av allt var nog att tjejen från helaingborgshem var nära på att ge mig en kram när vi såga utanför haha :) hon är lika glad för vår skull som vi är och det är verkligen toppen över iet att ha någon trevlig person som verkligen vill ens bästa :):)

Detta kommer bli så bra nu vill jag bara sätta igång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0