Drömma kan man alltid

Yee middag hos mamma och Jonny smakade mums mums och Gud vad skönt att slippa laga själv och bara få sätta sig vid färdig dukat bord och maten klar :) åt som två hästar gjorde vi så tack för det :)

Kela extra mycket med min lilla katt, hade så gärna velat ha en egen men tyvärr går det inte då det är så många i vår omgivning som är allergiska :( inte för att vi har besök så ofta men det hade varit tråkigt den dagen vi väl fick besök och sen för den delen tycker jag allt att en katt ska kunna va ute och springa och det går inte i en lägenhet på tredje våningen direkt så de här planerna får komma väldigt långt fram i framtiden :) men drömma kan man alltid.

En dusch innan greys börjar sen hopp i säng för i moron har jag allt lite att stå i :) wiho :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0