Flitig tjej hej hej

Enormt skönt med sovmorgon, det behövdes efter igår.
Uppe och igång, har hunnit städa lite, sorterat papper, ringt en massa samtal och lite annat ocj det är en timme kvar tills jag ska va på jobb, skönt när tiden inte bara springer iväg :)

Två timmar på jobb och sen hem igen, tur det inte är så långt då hade det inte lönat sig det gör det knappt nu men vad gör man inte för sina arbetskamrater.

Längtar till den 29e också, ska bli kul att se hut lägenheten ser ut, kommer inte ens ihåg hur tapeterna ser ut så det ser jag verkligen fram emot och jag hoppas ju att de är klara där när vi kommer :)

Jaja det är några dagar kvar.. Ska försöka sortera lite till innan jag ska iväg. Flitig tjej hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0