Flitiga

Vi har verkligen varit flitiga, allt på vinden är ihop packat och jag har rensat bland mina kläder och jisses vad mycket jag faktiskt slängt denna gång. Även alla garderober har fått sig en rensning och ja det behövdes synd man bara gör sånt när man ska flytta, inget jag precis har tänkt att jag skulle dra i annars..
Tvätta gör vi också mitt i allt detta, är helt slut nu efter att fått mat i magen så lite vila på soffan innan man ska ner i tvättstugan igen, kan inte mer än längta tills jag har min egen tvättmaskin på nästa ställe :)


Kommentarer
Postat av: Saraah

Shhhh vi får inte prata om den drycken ännu!! Snart, Hahaha!! Du anar inte så sugen jag är!! Pjuhhhhhhh..

2012-10-06 @ 15:41:55
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0