Förbereder mig inför

Vaknade i morse och hade verkligen inte sovit klart gud va ögonen var tunga men upp kom jag iaf och som tur var gick jag ner till bilen lite tidigare, frost på ruterna och det tog sin lilla tid innan jag fick bort möget, kallt så det ila i hela kroppen men timmarna på jobb flög iväg som vanligt sen var det bara hem och få i sig frukost sen tog jag ett besök hos kudden i någon timme.

Åkte iväg och hämta svärmor och sen vidare på en liten tripp, blev även en runda till Höganäs dock inte marknaden för det va lite för kallt för vår del.
Äntligen hemma, underbart skönt!

Blir en tidig kväll för denna dam då det även är jobb i morgonbitti, förbereder mig för en kall morgon/ dag i morgon med, brr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0