Har hållit det jag sa

Helt slut efter alla runder nere i tvättstugan men nu är det klart iallafall. Kanelbullarna blev väl som de blev, varför lyckas jag aldrig så där perfekt med dem?! Jaja ätbara iallafall och inte torra :)

Ska sätta mig ner i fem minuter innan jag ska byta om och åka iväg och handla lite, längtar redan till jag kan jäsa ner mig i soffan och inte göra ett dugg mer idag men det dröjer några timmar till. Än så länge så har jag hållt det jag sa förra veckan, att jag skulle försöka hålla igång hela veckan och inte bli någon soffpotatis och med de planerna jag har resten av veckan så lär jag lyckas :)


Kommentarer
Postat av: Saraah

Ska du ha min adress så du vet var du skickar lite bullar? Mummaaa!! :)

2012-10-16 @ 16:27:07
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Sara

Vad du är duktig :)

2012-10-17 @ 10:17:22
URL: http://saaaranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0