Julmust & lussekatter

Är så sugen på julmust och lussekatter, julmust har jag och när jag fråga mamma om hon skulle baka tyckte hon jag va lite knäpp som redan nu längtar efter julen men det är ju så mysigt :)

Boka iallafall in en dag med mamma i november då det ska bakas och julmusten tar jag med mig så jag är redo haha :)

Har slängt ihop en räksallad till i morgon, finns det något godare än handskalade räkor?! Längtar redan till lunch i morgon :) perfekt med kall mat så slipper jag bli så svullen och mätt efteråt plus att jag slipper kön till micron :)

Tio minuter till sen ska jag krypa ner under täcket, Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Saraah

Haha ja du är inte ensam. Jag stod precis & titta på julmusten på maxi, sen glömde jag stoppa ner den i vagnen! Dummer. Åh vad jag längtar. Helt underbart att gå på city gross nu när alla jul grejer kommit upp, även på maxi. Åh älska!! :)

2012-10-18 @ 20:53:44
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Postat av: Rebecca

Haha du är inte ensam om att vara sugen på Lussekatter =)

2012-10-19 @ 07:04:22
URL: http://nicebaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0