Kristianstad

Att vakna av att man hör regnet smattra på fönsterbläcket är nog det bästa att vakna till när man vet att man inte behöver gå upp.

Blir en tripp till Kristianstad som det ser ut nu, titta på vinter bil till andre, får väl se om det blir något min erfarenhet av sånt här är att vi kör halva Sverige runt utan att hitta nåot vettigt ungefär som när andre skulle köpa tv för några år sedan trodde jag skulle smälla av, alla affärer som säljer tv apparater och en evighet i varje butik, slutade med att jag vänta i bilen men en tv blev det iaf.
Jag ska väl inte säga för mycket för det var ungefär det samma när jag behövde en väska, nog inte det roligaste för en kille att följa med på haha :)

Ajja vi får väl se hur det blir idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0